اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در روستای ساسنگ شهر مینودشت استان گلستان واقع شده است. 

روستای ساسنگ در میان کوه ها و جنگل های انبوه، آبشارها و چشمه هایی که از میان سنگ ها روان شده اند قرار گرفته است. خانه های بومی این روستای زیبا و بکر از سنگ ساخته شده اند و به همین دلیل با نام ساسنگ به معنای "به سان سنگ" شناخته می شود.

جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی زیادی مثل آبشار های ساسنگ، پارک ملی گیستان و گورستان خالد نبی در نزدیکی این اقامتگاه وجود دارند که هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، همچنین گردشگران می توانند در تفریحاتی همچون سوارکاری، پیاده روی در جنگل ها، کمک کردن در تهیه غذاهای سنتی شرکت کنند.

بوم گردی ساسنگ 4 باب اتاق دارد به نام های زیتون، ابریشم، توت و دیشو که در مجموع ظرفیت پذیرایی از 40 گردشگر را دارد.

 

در این اقامتگاه یک ایوان لاجوردی وجود دارد که رو به مناظر سرسبز جنگل می باشد و حس آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران اقامتگاه القا می کند.

 

از نکات دل چسب این اقامتگاه وجود شومینه های هیزمی در اتاق های این اقامتگاه است که امکان تهیه چای و دمنوش های گیاهی برای گردشگران را فراهم کرده است.

 

ضمن اینکه علاوه بر شومینه هیزمی، بخاری گاز سوز نیز در اتاق ها قرار داده شده و مشکلی از لحاظ گرم کردن فضای اتاق ها در قصل های سرد سال وجود ندارد.

از دیگر امکانات موجود در این اقامتگاه می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یک حمام مشترک، راهنمای تور برای بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه زیبا و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط بهتر با گردشگران خارجی این اقامتگاه، اشاره کرد.

برای میان وعده در این اقامتگاه انواع نان های محلی به همراه مربا های دست ساز، شیرینی های سنتی و سایر تنقلات این منطقه درنظر گرفته شده است تا گردشگران برای مدتی طعم و عطر خوراکی های طبیعی و روستایی را تجربه کنند. 

گردشگران با اقامت در این اقامتگاه می توانند از جاذبه های گردشگری این منطقه مانند برج گنبد قابوس ( تنها مناره آجری جهان )، تنگه چهل چای، آبشار کبودوال (تنها آبشار خزه‌ای ایران) به همراه راهنمای تور دیدن کنند و لذت ببرند.


بوم گردی آنلاین اقامتگاه ,گردشگران ,ساسنگ ,گردی ,اتاق ,وجود ,گردی ساسنگ ,اقامتگاه وجود ,روستای ساسنگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مقالات طراحی اپلیکیشن حسین عشق منی نمایندگی محصولات نسپرسو ....................